Sıkça Sorulan Sorular

Online alışveriş sitesinden satın aldığım ürün ya da ürünlerde değişim yapabilir miyim?

Mobilup.com.tr adresi üzerinden yapılan alışverişlerde ürün değişim işlemleri yapılmamaktadır.


Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Mobilup.com.tr üzerinden gerçekleştireceğiniz siparişleriniz, Yurtiçi Kargo aracılığıyla teslim edilecektir.

Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliğini nasıl gerçekleştirebilirim?

Güncel adres bilginizi kargo firmasına iletebilmemiz için aşağıdaki mail adresi veya telefon numarasından bize ulaşabilirsiniz. (Müşteri Hizmetlerimiz hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.) musterihizmetleri@......com.tr 0216 888 18 80

Online alışveriş sitesinden satın aldığım ürün ya da ürünlerin iadesini nasıl yapabilirim?

Müşteri tarafından iadesi istenilen ürün/ürünlerin paketi hasar görmemiş, kullanılmamış bir şekilde, tüm aksesuarları ve orijinal kutusuyla birlikte, size sipariş ile gönderilen e-arşivfaturada yer alan ‘‘İade Bölümünü’’  eksiksiz doldurup, imzalandıktan sonra Mobilup.com.tr’nin anlaşmalı kargo şirketi Yurtiçi Kargo ile Aktürk sanayi sitesi Attürk Cad. Vadi sokak kapı no 59 – 60  Şeyhli  34906 Pendik adresine gönderilmelidir. İade ürün gönderilerinizde, Yurtiçi kargo yetkilisine 877700964 müşteri kodu ile gönderim yapacağınız bilgisini iletmeniz yeterlidir.

Siparişlerimi havale yolu ile ödeme yapabiliyor muyum?

Mobilup.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerde şu an için sadece kredi kartı seçeneği ile ödeme yapma olanağı bulunmaktadır.Diğer ödeme seçenekleri konusunda altyapı çalışmalarımız devam etmektedir.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Mobilup.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerde şu an için sadece kredi kartı seçeneği ile ödeme seçeneği bulunmaktadır. Mobilup.com.tr üzerinden alışverişlerinizi Visa ve Mastercard kredi kartlarıyla yapabilirsiniz. Diğer ödeme seçenekleri konusunda altyapı çalışmalarımız devam etmektedir. Kredi kartına taksit yapılıyor mu? Taksit Seçenekleri Akbank - Axess, Garanti Bankası - Bonus Kart, Finansbank - Card Finans, İş Bankası - Maximum, Yapı Kredi Bankası - Worldcard


Araç Koruma Paketi satın aldığımda nasıl bir yol izlemem gerekmektedir?

Ürün Kapsamında verilen hizmeti alabilmek için e-arşiv faturasında belirtilen sipariş numarasıyla beraber ilgili bayiden en az bir gün öncesinden randevu alınması gerekmektedir. Bayilerimize ait telefon numaralarına ulaşmak için tıklayınız. Oto Ekspertiz Paketi satın aldığımda nasıl bir yol izlemem gerekmektedir?

Ürün Kapsamında verilen hizmeti alabilmek için e-arşiv faturasında belirtilen sipariş numarasıyla beraber ilgili bayiden en az bir gün öncesinden randevu alınması gerekmektedir. Bayilerimize ait telefon numaralarına ulaşmak için tıklayınız. Oto Servis Kuponu satın aldığımda nasıl bir yol izlemem gerekmektedir?

Ürün Kapsamında verilen hizmeti alabilmek için e-arşiv faturasında belirtilen sipariş numarasıyla beraber ilgili bayiden en az bir gün öncesinden randevu alınması gerekmektedir. Bayilerimize ait telefon numaralarına ulaşmak için tıklayınız.


Mobilup çalışma saatleri nedir?


Çalışma saatlerimiz hafta içi 09:00-18:00'dir. Hafta içi bu saatler aralığında 0 (216) 888 18 80 numaralı hattan bize ulaşabilirsiniz. Mesai saatleri dışındaki talepleriniz için Whatsapp Hattımız 0 (216) 888 18 80 iletişim numarasına veya bilgi@mobilup.com.tr mail adresine mesajlarınızı iletebilirsiniz. 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.