Brixton'ın tahrip edilemez sıralı iki silindirli motorunun menzili, Crossfire 500 XC ile önemli ölçüde genişletildi. Daha uzun süspansiyon hareketi, 19 inç ön tekerlek, daha yüksek gidon ve Pirelli Scorpion Rally STR, en yeni Crossfire 500'e arazide kendi arazisini korumak için ihtiyaç duyduğu rezervleri sağlıyor. Ve çok daha fazlası var: Kızak plakası, çarpma çubukları ve radyatör ızgarası, yeni çapraz kollu jantlar, düz sele, siyah depo pedleri ve yükseltilmiş çamurluk gibi XC'de standart olarak doğal bir şekilde sunuluyor. Yeni geometrinin şaşırtıcı yan etkisi: Asfaltta da muhtemelen en iyi Crossfire yol tutuşu. Yeni Brixton Crossfire 500 XC, orta sınıfı en üst düzeyde forma getiriyor.
Crossfire 500 XC ayrıca 486 cc deplasman, 35 kW (47,6 hp) güç ve 43 Nm tork ile tahrip edilemez iki silindirli sıralı motora sahiptir. A2 segmentinde, yasal olarak izin verilen güç spektrumunun sınırlarını zorluyor ve yine de daha düşük devir aralığında gaza yumuşak ve kendinden emin bir şekilde yapışıyor - arazi kullanımı için ideal.
Ayarlanabilir süspansiyon elemanları Kayaba/KYB'den gelir ve önde 150 mm ve arkada 130 mm hareket mesafesi ile arka yollar ve daha hafif araziler için yeterli rezervlere sahiptir. Baş aşağı çatal sıkıştırmada ayarlanabilir, yay ön yükünde merkezi şok ve geri tepme. Bununla birlikte, süspansiyon ve tekerlek boyutlarının kombinasyonu, XC'yi asfaltta da yeni bir yol tutuş seviyesine taşıyor. Hiçbir 500cc Crossfire virajlarda daha akıcı hareket etmez ve hiçbiri daha hızlı hissettirmez.
Standart olarak takılan çarpışma çubuğu ile 500 XC, itiraf etmek istemediğiniz ancak arazide gerçekleşecek şeylere hazırdır: ilk devrilme, ilk düşüş. Kızak plakası ayrıca motoru sert darbelere karşı korur ve radyatör ızgarası ve far koruması ile XC ayrıca taş darbeleri için fabrikada donatılmıştır.
J.Juan hidrolik olarak çalıştırılan fren, özellikle daha yüksek Crossfire 500 XC'nin geometrisine çok uygundur ve güçlü yönleri özellikle frenleme ve virajlara dönerken[1] fark edilir. Hoş bir yumuşaklık başlangıç basınç noktası ve doğrusal yavaşlama ile radyal 4 pistonlu kaliper, önde 320 mm'lik bir fren diski üzerinde ve arkada 240 mm'lik bir disk üzerinde 2 pistonlu bir kaliper ile çalışır.
19 inçlik büyük ön jant ve 17 inçlik arka jant ile Crossfire 500 XC, toprak pist boyutlarına sahiptir. Daha uzun süspansiyon hareketi ile birlikte bu, arazi sürüşlerinde önemli olan ancak daha fazla yatış açısı boşluğu sayesinde asfaltta da fark edilen önemli bir yerden yükseklik sağlar. Ek olarak, tank pedleri daha iyi diz kapanması/teması ve daha fazla kontrol sağlar.
Bu kübik kapasite sınıfındaki başka hiçbir motorun boy ölçüşemeyeceği derin, zengin bir kükreme. Crossfire'ın egzoz sistemi tamamen paslanmaz çelikten yapılmıştır. Düz ön susturucu ve fırçalanmış konik oval şekilli arka susturucu ile EU5 versiyonunda bile gözler için gerçek bir şölen.
Gündüz sürüş farları, uzun huzmeler ve gizli sinyal lambaları – XC, zayıf ışık koşullarında bile iyi görüş ve optimum yol aydınlatması için tam LED aydınlatma sistemine sahiptir.
Sadece 640 gram ağırlığındaki Bosch'un 9.1 versiyonundaki çift kanallı ABS'si, tehlikeli durumlarda güvenli yavaşlama sağlar. Kütle merkezi, yuvarlanma çevresi ve diğer bazı parametreler Bosch tarafından Brixton Motorcycles ile işbirliği içinde Crossfire 500 XC'nin kalibrasyonunda dikkate alındı.
Motor & Şanzıman
Şasi
Boyutlar ve Kütleler
Sürüş Performansı