Crossfire 500 X, kardeş modeliyle aynı genel paketi yola getiriyor, ancak biraz daha rahat bir şekilde. Gidonlar daha geniş, sele daha düz ve Pirelli lastikleri daha uzun. Ayrıca, plaka tutucu koltuğun altına klasik bir şekilde monte edilmiştir. Tüm bunlar, 500 X'e hazır olmaktan başka bir şey yaymayan ham bir görünüm verir. Etrafta dolaşmak istemediğiniz kaldırım kenarı ya da eve giderken kullandığınız toprak yol hakkında dırdır etmiyor. Crossfire 500 X'in içinde taşıdığı bu rahat tavır, her sürüş koşulunda size güven verir.
Crossfire'da 500 X, Brixton'ın 35 kW (47,6 hp) güç ve 43 Nm tork ile güçlü 486 cc sıralı iki silindirli motorunu geride bırakıyor. Böylece A2 segmentinde mümkün olanı tam olarak kullanır. Üst devir aralıklarında açgözlülükle ileri doğru iter; Daha düşük aralıklarda daha yumuşak ve yuvarlak bir gaz kelebeği tepkisine sahiptir.
Japon süspansiyon üreticisi Kayaba/KYB'nin süspansiyon elemanları, her sürüş koşulunda maksimum kavrama sağlayacak şekilde ayarlanmıştır. Baş aşağı çatal sıkıştırmada ayarlanabilir, yay ön yükünde merkezi şok ve geri tepme. Pirelli'nin MT60 scrambler lastikleri ile birlikte, şasi tam potansiyelini ortaya koyuyor.
Bu kübik kapasite sınıfındaki başka hiçbir motorun boy ölçüşemeyeceği derin, zengin bir kükreme. Crossfire'ın egzoz sistemi tamamen paslanmaz çelikten yapılmıştır. Düz ön susturucu ve fırçalanmış konik oval şekilli arka susturucu ile EU5 versiyonunda bile gözler için gerçek bir şölen.
Ünlü üretici J.Juan'ın hidrolik olarak çalıştırılan frenleri Crossfire 500 için idealdir. Hoş bir yumuşaklık başlangıç basınç noktası ve doğrusal yavaşlama ile radyal 4 pistonlu fren kaliperi önde Ø 320 mm fren diski ve arkada Ø 240 mm fren diski üzerinde çalışır.
851 mm'lik kalınlığıyla Crossfire 500 X'in gidonunun çapı, kardeş modelinden 10 cm'nin biraz altında bir genişliğe sahip. Bu, dar virajlarda direksiyonu çevirmeyi kolaylaştırır, asfaltsız yollarda daha fazla kontrol ve güvenlik sağlar ve aynı zamanda daha rahat bir sürüş pozisyonu sağlar. Düz sele aynı zamanda bisikletin rahat duruşuna da katkıda bulunur.
Ters çevrilmiş LC ekran, klasik yuvarlak şekilli bir ekranda tüm hayati bilgileri net ve iyi bir şekilde görmenizi sağlar: Hız göstergesi, RPM ve vites göstergesi, kilometre sayacı, yakıt, uzun far ve dönüş sinyali göstergeleri, saat, akü şarj kontrolü, ABS ışığı, yağ basıncı ve soğutma suyu sıcaklık ışığı.
Gündüz sürüş farları, uzun huzmeli farlar ve gizli sinyal lambaları – Crossfire 500 X, iyi görüş ve optimum yol aydınlatması için tam LED aydınlatma sistemine sahiptir.
Arka Sinyal Farı
Sadece 640 gram ağırlığındaki Bosch'un 9.1 versiyonundaki çift kanallı ABS'si, tehlikeli durumlarda güvenli yavaşlama sağlar. Kütle merkezi, yuvarlanma çevresi ve diğer bazı parametreler Bosch tarafından Crossfire 500 X'in kalibrasyonunda Brixton Motorcycles ile işbirliği içinde dikkate alındı.
Motor & Şanzıman
Şasi
Boyutlar ve Kütleler
Sürüş Performansı
Standart Donanım