Crossfire 500, ikonik X tasarımıyla yeniden tanımlanan, zamansız güzellikten ilham alan yeni bir orta sınıfa işaret ediyor. Avrupa'nın kalbinde geliştirilen ve basın tarafından büyük övgüyle karşılanan yeni Crossfire 500, tüm zamanların klasiği olma yolunda ilerliyor. Mükemmel dengelenmiş bir tasarım filtreye ihtiyaç duymaz: gerçek bir sürüş deneyimi, gerçek ses, gerçek motosiklet. Cicili bicili olmayan motosikletler hiç bu kadar iyi görünmemişti. #NoFilterNeeded
Ayarlanabilir KYB süspansiyon, son derece duyarlı J.Juan fren sistemi ve çift silindirli motor tasarımının altın ortalaması ile hedeflediğiniz çizgiye ulaşır. Kablolu sürüşe patronluk taslamaktan kasıtlı olarak kaçınarak, aşırı mühendislik ürünü motosiklet dünyasının öğretilerini bir kenara bıraktık ve yerine Bosch'un tüy kadar hafif bir ABS yedeğini koyduk. Gerçek sürüş, gerçek ses, gerçek motosiklet.
Crossfire 500'ün kalbi, Brixton'ın 35 kW (47,6 hp) ve 43 Nm torka sahip kendi kanıtlanmış 486 cc sıralı iki silindirli motorudur. A2 yasal izin verilen güç spektrumunun kenarına kadar gider. Üst motor devri aralıklarında güçlü bir şekilde hızlanır ve alt aralıklarda sorunsuz ve saf bir güvenle hızlanır.
Japon üretici Kayaba/KYB'nin amortisörleri, her sürüş koşulunda maksimum çekiş sağlayacak şekilde ayarlanmıştır. Baş aşağı çatalın sıkıştırma sönümlemesi ayarlanabilirken, merkezi amortisörün yay ön yükü ve geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir. Pirelli'nin Angel ST lastikleri ile birlikte süspansiyon tam potansiyeliyle kullanılıyor.
Ünlü İspanyol üretici J.Juan'ın hidrolik olarak çalıştırılan freni, Crossfire 500 için idealdir. İlk basınç noktasında hoş bir yumuşaklık ve yavaşlamada doğrusal olan radyal 4 pistonlu fren kaliperi önde Ø 320 mm fren diski, arkada Ø 240 mm fren diski üzerinde çalışır.
Egzoz sistemi tamamen paslanmaz çelikten imal edilmiştir. Düz ön susturucu ve fırçalanmış konik oval şekilli arka susturucu ile EU5 versiyonunda bile gözler için gerçek bir şölen. Ayrıca, bu kübik kapasite sınıfındaki başka hiçbir motorun erişemeyeceği zengin, derin bir kükreme sunar.
Ters çevrilmiş LC ekran, klasik yuvarlak şekilli bir ekranda tüm hayati bilgileri net ve iyi bir şekilde görmenizi sağlar: Hız göstergesi, RPM ve vites göstergesi, kilometre sayacı, yakıt, uzun far ve dönüş sinyali göstergeleri, saat, akü şarj kontrolü, ABS ışığı, yağ basıncı ve soğutma suyu sıcaklık ışığı.
Gündüz sürüş farları, uzun huzmeler ve gizli sinyal lambaları – Crossfire 500, iyi görüş ve optimum yol aydınlatması için tam LED aydınlatma sistemine sahiptir.
Sadece 640 gram ağırlığındaki Bosch 9.1 versiyon çift kanallı kilitlenme önleyici fren sistemi, tehlikeli durumlarda güvenli bir yavaşlama sağlar. Kütle merkezi, lastik yuvarlanma çevresi ve diğer bazı parametreler, Bosch tarafından Brixton Motorcycles ile işbirliği içinde Crossfire 500'ün kalibrasyonuna dahil edildi.
BOYUTLAR VE KÜTLELER